Гібридне купе і родстер BMW i8 оновилися
Перша хвиля інтересу до гібридного суперкару BMW i8 швидко почала згасати. Якщо в 2015 році на ринках Європи і США був проданий 4321 автомобіль, то результат 2016 року — вже 3111 машин, а за перші дев'ять місяців цього року на цих двох головних ринках реалізовано лише 1077 примірників. Щоб підбадьорити попит, на автосалоні в Лос-Анджелесі компанія представила модернізоване купе, компанію яким нарешті склав родстер, хоча прототип відкритої «вісімки» демонстрували ще в 2012 році, задовго до початку виробництва базової моделі.
Головна обновка — тягова батарея збільшеної ємності: 11,6 кВт∙год замість 7,1 у дореформеної машини, хоча номінально використовуються тільки 9,4 кВт∙год (перш 5,2). Це не тільки дозволило збільшити запас ходу на чистій електротязі з 37 до 55 км, але і переписати програму управління всією гібридною установкою. При розміреним їзді вона рідше використовують бензиновий мотор і намагається заглушити його як можна швидше, якщо необхідність в ньому відпала. Середня витрата палива купе по умовному циклу NEDC для підключаються гібридів вдалося знизити з 2,1 до 1,9 л/100 км, хоча на ділі такий показник, недосяжний.
Нова батарея дозволила підняти потужність електромотора, який призводить передні колеса, з 131 до 143 к. с. Розташована в межах бази бензинова турботройка 1.5 (231 к. с.), що відповідає за привід задніх коліс, не змінилася, а сукупна потужність тепер досягає 374 сил проти 362 у дореформеного купе. На динаміці це не позначилося: час розгону до «сотні» колишнє (4,4 с), максимальна швидкість обмежена на позначці 250 км/ч.
Зовні оновлене купе майже не змінилося: інша начинка фар залишилася непомітною, так само як і перекладені повітроводи системи охолодження. Висновок нагрітого потоку тепер здійснюється не через великий отвір в кришці капота, під яким знаходиться електродвигун, а крізь нові повітроводи в колісних арках і під днищем. Цю оптимізацію провели з прицілом на відкриту модифікацію.
Новий BMW i8 Roadster суворо двомісний — на місці символічних задніх сидінь розташовується вертикальний відсік для складеною втричі матерчатою даху. Електропривод може складати і розкладати її за 15 секунд на швидкості до 50 км/ч. Під кофр також залишився відсік об'ємом 100 літрів для сумок, адже основний багажник, розташований в задній частині кузова, із-за переробленої кришки моторного відсіку усох з 154 до 88 літрів. Ще одна особливість родстера — нові колеса, які стали легше приблизно на кілограм.
Але з-за підсилювачів кузова родстер все одно виявився на 60 кг важче купе (1595 кг у спорядженому стані), а укупі з підвищеним коефіцієнтом аеродинамічного опору (0,28 замість 0,26 у закритій версії) це призвело до погіршення їздових параметрів. Пробіг на одній зарядці — 53 км проти 55, час розгону до 100 км/год за 4,6 с замість 4,4, а середня витрата бензину — 2,1 л/100 км проти 1,9.
Оновлене купе і родстер вийдуть на світовий ринок у травні 2018 року.
- BMW планує випустити спецверсію для i8 RoadsterBMW планує випустити спецверсію для i8 RoadsterBMW планує випустити спецверсію для i8 Roadster
- ПІКАП MERCEDES-BENZ X-CLASS СКОРО ПРИЇДЕ В УКРАЇНУПІКАП MERCEDES-BENZ X-CLASSПІКАП MERCEDES-BENZ X-CLASS СКОРО ПРИЇДЕ В УКРАЇНУ